Liity jäseneksi

Liity SEL:n jäseneksi täyttämällä sähköinen jäsenhakemus tai ottamalla yhteyttä työpaikkasi SEL:n luottamusmieheen.

SEL:n jäsenyys kannattaa aina, vaikka työsuhteesi olisi määräaikainen tai osa-aikainen. SEL:n jäsenyydellä turvaat selustasi työelämässä ja työttömyyden varalta, ja olet mukana parantamassa elintarvikealan työntekijöiden työehtoja ja työoloja.

SEL:n jäsenmaksu v. 2023 on 1,4% bruttopalkastasi ja se sisältää myös työttömyyskassan jäsenmaksun. Jäsenmaksu on kokonaisuudessaan verovähennyskelpoinen.

Jos opiskelet elintarvikealaa ammatillisessa oppilaitoksessa, voit liittyä SEL:n opiskelijajäseneksi. Opiskelijajäsenyys on maksuton. Jos työskentelet opiskeluaikanasi, maksa palkastasi liiton jäsenmaksu, jolloin kartutat oikeuttasi ansiosidonnaiseen työttömyyskorvaukseen.

Jäsen etuja